Jag kommer aldrig tröttna på hus!

Något som ligger på min meritlista är ett antal hus som jag och min kära Fredrik har totalrenoverat och byggt om dom senaste åren. Gemensam nämnare förutom det vi bor i nu, är att vi dragits till hus utan varken charm eller fina detaljer. Vi har istället koncentrerat oss på potentialen att bygga om/ut,  läget och prislappen såklart. Vi har alltid velat skapa det unika.
Jag kommer vid ett senare tillfälle visa före och efter bilder på våra verk.

Huset jag visar här är ett renoveringsobjekt i Lund som http://www.hettinger.se/  har till salu. Ett underbart gammalt tegelhus på centralt läge med både charm och bevarade detaljer. Jag ska erkänna att jag får lite kli i fingrarna när jag ser hur fint man skulle kunna göra......men har lärt mig att bara njuta av att titta och sedan släppa.




Bilder: Hettinger


Inga kommentarer: