När Ikea är som bäst i all enkelhet!

När jag nu ändå är inne på ämnet Ikea så vill jag visa klädskåpet Konsmo som jag föll för första gången jag såg det. Det snygga med det här skåpet är helt enkelt enkelheten!
Hade jag haft en stor ledig vägg i vardagsrummet hade jag placerat två brevid varandra med luft emellan. Ovanpå hade jag ställt några snygga korgar för att undvika att skåpen ser pluttiga ut i förhållande till vår takhöjd. Inuti skåpen skulle jag utökat antalet hyllplan för bättre småförvaring.

Det finns ingen bild på hur skåpet ser ut när det är öppet men det finns en oväntad överraskning där.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Daniella!

Ville bara säga att jag gillar din blogg jättemycket. Du har många fina bilder som inspirerar mig. Följer den dagligen:)
Ha det bra!
Hälsningar
Klaudia ;)

Daniella Witte sa...

Tack så mycket Klaudia!
Roligt att du lägger en kommentar, och gör gärna det i framtiden också så hjälper det mig att utvecklas till att bli ännu bättre. Kram Daniella