Blandad förtjusning!

Alltid har jag fascinerats av vad naturen har att erbjuda. Inspirationen därifrån har ständigt funnits med i min inredning.
 Ofta kan det vara pricken över i:et för att mjuka upp en möbel eller helheten i interiören.

En intressant detalj som nog har en blandad förtjusning hos många är djurhorn i inredningen.
Jag är en av dom som gillar det och tycker om den pondus som ett horn kan ge i en miljö.
Vi har ett stort älghorn som jag ärvt efter min morfar. Det har fått en fin plats i vår matsal och nu i jultider är den smyckad med en ljusslinga som ger ett fint stämningsljus.


































Vad tycker du om att blanda in horn av olika slag i inredningen?


Önskar er en bra start på veckan!

Kram Daniella

3 kommentarer:

Anna-Malin sa...

hej!

jag gillar absolut horn i inredningen! är på jakt efter ett par till. gärna renhorn så norrlänningen i mig blir lugn ;)

sedan blev jag ju hiskeligt nyfiken vem du hade på besök!

/Anna-Malin

Daniella Witte sa...

Ja, renhorn är finfint jag tycker dom är rätt lätta att hitta ändå. Har två som jag köpt på loppis.

Förstår att du blev nyfiken:)
Anna från Lund som liksom jag jobbar på Ikea.

simplicity sa...

I like!

Vart har du köpt det fina skåpet??

kram Jannice