Ikeas julhöjdare!

Passade på att spana in Ikeas julsortiment när jag var där i går.
Som jag berättat innan ska jag inte handla något julpynt i år men för er som är sugna på något nytt
till julgranen var det dessa dekorationer jag föll för.























Glasstjärnaor som är försilvrade och påminner om mina första öronhängen
fast här i något större format.






















Traditionella former i modernt material. Dessa finingar är gjorda i akrylplast och hade gärna fått smycka min gran.
























Dom stora höjdarna är dessa droppformade kulor helt i glas.
Formen är bedårande och detaljen att öglan till snöret är i glas gör denna till min
absoluta favorit, och hemma hos hade det fått bli den vita.

 Kanske ändå skulle slå till och köpa ett paket!?


/ Daniella

1 kommentar:

Jenny sa...

Visst är det kul med julpynt!!