God fortsättning!

Vilken härlig jul det varit hittills!
I två dagar har vi verkligen fått härlig kvalitetstid med nära & kära, god mat och mycket mys.

I dag har barnen testat sina nya julklappsskidor vilket var en riktig höjdare....... ni kanske inte tror att skåne har några backar att prata om men tänka sig att det har vi. Dock inte så långa och inte så branta men såå perfekta för två vingliga nybörjare på tre och sex år:)

Måste också bara berätta att jag fick en oväntad och fantastiskt fin julklapp av min käraste. En fin fin kamera var det i paketet. Gissa om jag blev glad?
Jag blev jätte glad!!!

Här bjuder jag på den allra första testbilden.........................



............. på jätte kandelabern som i kväll värmer med sina ljus i vinterträdgården.

Kram

 D

1 kommentar:

simplicity sa...

Åååå god fortsättning kära du och vilken julklapp! Härligt!!

Hoppas du får ett fint 2011 och att vi kan ses snart! Vore jätteskoj!

kramar Jannic