Veckans inredningsjobb!

Hoppas ni alla haft en riktigt bra dag och fått känna av luciafirandets mysiga stämning.

Som jag skrev i mitt förra inlägg har min kamera gått sönder. Den är nu inlämnad på reparation och så långt det bra. Till min förskräckelse blir den inte klar förrän efter jul...........men, men problem är till för att lösas och så länge får jag och ni stå ut med lite halvtaskiga bilder från mobilen.



I dag kände jag att det kunde vara på sin plats att göra ett break i alla julinspirerade inlägg jag visat er senaste dagarna...............

Bjuder därför på lite jobb! 
En tom liten lägenhet ska bli ett inspirerande och hemtrevligt hem som förhoppningsvis ska falla många köpare i smaken.

Förberedelserna är just nu i hallen som är full av prylar och möbler. Ett urval av det ser ni på bilden.
I detta projektet har jag utgått från färgerna i den stora tavlan som jag själv målat, och i mitt lilla privata lager har jag en hel del ting som passar in i bilden för det färdiga resultatet. Hoppas på att det ska blir lika bra som jag tänkt.........................kommer att visa er lite bilder på lägenheten när jag är klar.

Nu ska jag hinna med disken innan julkalendern börjar. Den får man bara inte missa!

Ta hand om er!

Kram Daniella




Inga kommentarer: