Inte utan min kamera!


.


Jag tycker det är fantastiskt roligt att fotografera 
och just nu är jag inne i stim då jag nästan har abstinens 
om jag inte får använda min kamera.

Högsta önskan nu är ett kompletterande objektiv till min nya kamera. 
Nu hankar jag mig fram på ett 50mm som 
egentligen är bäst anpassat för närbilder.


.



.


Bilderna denna söndag är från vår ovanvåning.
  Den långa förvaringsbänken är det första man ser när man kommer upp 
från trappan och därför ett perfekt ställe att samla foton 
och andra personliga saker som hela familjen gillar att titta på.


.


Kram Daniella


5 kommentarer:

Anna-Malin sa...

ja, visst är det roligt att fota!
min kamera används inte så flitigt just nu, men rätt som det är så går den i ett igen :)

jag kan tyvärr inte komma med så mycket gällande någon fotokurs. har själv haft tankarna många gånger med aldrig kommit till skott.
jag tycker att du ska köra på folkuniversitetet för de brukar vara bra. de kurser jag gått där har jag varit nöjd med. dock ingen i foto, men det hänger ju mycket på läraren förstås.

lycka till!

kram.

Anette - Vi bygger hus sa...

Snygga bilder på ett snyggt hem, tack för inspiration! Jag kör också med ett 50mm-objektiv men för interiörbilder är det inte helt optimalt som sagt.

millandante sa...

Vilken fin blogg du har, hittade precis hit och det är jag glad för!

Har heller inget tips på fotokurs men jag säger som Anna-Malin att Folkuniversitetet brukar vara bra!

På återseende!
Milla

Mormorsglamour- pyssel och inredning sa...

Jag ser att du verkligen gillar att fota. Så vackra bilder!
Önskar dig en trevlig söndags kväll
/Helena

signerat 71 sa...

Underbart härliga bilder, Daniella!

Stolen verkar riktigt läcker.
Kram J