Mitt småland..........

"Andrum" av Daniella Witte


............och mitt andrum som jag gärna åker till när jag behöver 
lugnet & distansen från den hektiska vardagen.

Här är upplever jag tystnaden, naturen & livet
Allt det som behövs för att vila hjärnan men också för att få ny
energi & inspiration till att leva det liv jag verkligen vill. 

Låter kanske djupt men att titta & lyssna inåt är nödvändigt 
för att känna lycka och tacksamhet för det man har.


"Milstolpen" av Daniella Witte
.

På tal om en lycka men av annan sort 
fick jag när jag startade datorn efter gårdagens vilodag.
En våg av favoritbloggar florerade runt på webben i går 
och till min stora glädje var jag med på ett par hörn.

Otroligt glad och tacksam är jag över 
att hittills kunnat inspirera er till att titta in här varje dag!

Extra stor kram till Jannice & Irene !

.

Vi ses senare i dag!

.

 Kram Daniella



Inga kommentarer: