Design for me...




.


Hej! Här hemma är det liggläge för min del. 
En ordentlig influensa har tagit över min kropp
 och all ork är som förtvinad....phuu.
Så liggandes så här, är jag som person att jag 
i den mån jag är kapabel till ändå vill göra någon nytta 
för denna fredag.
Tack vare min Laptop kan jag direkt från 
sängkläder, snytpapper och mediciner 
ge mig själv och er lite inspiration på god design
 som jag gärna investerat i.


.



.





.






.


Kay Bojesen´s klassiska apa får nu sällskap av  
Kaninen, Flodhästen och Taxen.
Rosendhal är det som står bakom nyproduktionen av 
dessa fina som tillverkas i massiv ek och valnöt.
Ååå, vad jag skulle kunna tänka mig en samling av 
dessa här hemma, och måste jag välja en favorit får det bli Taxen.

Bilderna är från Bo Bedre


.




.

......och nu en helt annan stil, men Diesel´s 
home collection har jag älskat 
från första stund.....

.




.

Snygg lampan finns även som bord och golvlampa. Den sistnämnda
är jag spekulant på när det en dag passar min plånbok:)

Både soffan och deras underbara fåtölj är härligt generöst tilltagna
utan att bli svullstiga. Perfekt på ett avslappnat sätt i mina ögon.

Jag paxar fåtöljen!!

.




.



Bilder: Diesel

.

Mattorna i bakrunden är väl också bara såå fantastiska!?

Nu får jag lägga kinden mot kudden igen!

.

Ha en riktigt skön fredag!

Kram D







5 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig ;)

Anonym sa...

Jag paxar soffan och kaninen. Soffan ser så mysig ut att krypa upp i. Du får krya på dig och titta gärna in på min blogg elna-sudden och skicka vidare.
Kram

Hanna sa...

Håller helt med om diesel. Soffan är underbar. Hoppas du är frisk snart, krya krya
Hanna

Klokegård - Designa ditt Liv! sa...

Krya på dig och vila ordentligt!

Önskar dig en härlig lördag!

Anna-Malin sa...

riktigt snyggt från diesel! fåtöljen hade gärna fått flytta in här med :)

krya på dig!

kram.