Jag vann!




Foto: Daniella Witte

.


Underbara fredag!
Trots regn och rusk har det varit en fantastiskt 
bra dag, och det mina vänner beror inte bara på att det 
väntar fredagsmys i kväll utan också
 för att jag har fått ett paket med posten som innehöll en 
otroligt fin stråväska från Tine K. 
Jag hade den fantastiska turen att vinna den i en 
tävling som Me and Alice ordnade
i samarbete med den jätte härliga webb butiken

.





.

Känner mig löjligt glad över 
min vinst, som helt klart kommer bli den 
perfekta shoppingväskan i vår och sommar.
Såklart var jag bara tvungen att testa den redan i dag 
när jag var och handlade färska blommor inför helgen. 
Kände när jag kom hem att blommorna nästan 
fick stanna kvar i väskan.
Det blev ju rena ögongodiset!


Nu väntar Tacos med familjen!

.

Ha en underbar fredag kväll!

.


Kram Daniella






4 kommentarer:

Anna Inreder sa...

Grattis vännen!
Trevlig helg!
Kram Anna

Mormorsglamour- pyssel och inredning sa...

Grattis! Vad kul!
Ha en riktigt bra helg nu
Kram
Helena

signerat 71 sa...

GRATTIS!!!!
Kul att du gillade din vinst.

Ha en skön helg!
kram Jenny

fen and ned sa...

That's a great bag!
Lovely blog Daniella, happy weekend!
Sarah x