Söndagsbilden . Planering pågår...




Foto: Daniella Witte


.

I dag är det lugna tag här hemma. Visst är det skönt att bara vara?
Nåja, lite nytta gör jag ändå. Vi kommer ha en konstutställning i 
vår butikslokal under påsk då min kära mamma
 ska ställa ut sina målningar. Samtidigt tänkte 
vi passa på att köpa in lite fina ting som kommer vara 
till försäljning under dessa dagar och det
är det jag sitter och finurlar lite på....

......mer än så kan jag inte berätta just nu men
fortsättning följer fram över....

.

Kram kram


5 kommentarer:

Michaela Eriksson sa...

Hej Daniella!

Man blir så glad av din söndagsbild idag..:) Härlig färg på tulpanerna och den där kalas bullen..mums..Du finner nog fina ting, helt säkert!...Lycka till

StinaTooMuchInspiration sa...

Ja vilken inspirerande bild, tack :)

martinis sa...

Va spännande! Måste passa på att komma förbi då ju :)

FORMELLE DESIGN sa...

Hej!
Vad spännande det låter.
Tänkte glädja dig med att ge dig och din superba blogg utmärkelsen Liebster Blog Award!
När man får den ska man dela med sig av fem favoritbloggar som har färre än 100 följare.
Kram på dig från Milli & Johanna

Anonym sa...

Det låter spännande. Vad kul att din mamma ska ställa ut för hennes tavlor är så fina. Jag kommer:-)
Kram