Tisdagstema . Hand made by my me






.

Att måla tavlor har varit en fantastisk avkoppling för mig.
 Dock är det alldeles för långt uppehåll sedan jag höll i 
en pensel sist, då varken tid eller ork har funnits 
men visionen är att detta nu ska återupptas:)
Bokstaven R är mitt sista måleri och den ska ingå i en 
samling bokstäver som så småningom ska bilda en 
dekorativ helhet på en av våra väggar.

Hoppas på att snart kunna visa er det:)

.






.

För ett tag sedan kom jag över en hel drös med 
Allers - tidningar från 50-talet. Vilket nöje det har 
varit att läsa igenom dessa underbara! 
Skillnaden på vad man skrev om i jämförelse med i dag 
är otroligt stor i positiv bemärkelse:)
Roliga skrifter och notiser har jag nu klippt ut och ramat in. 
En kul grej om man känner för något annat 
än traditionella motiv på väggen.

.


I dag vill jag också passa på att tacka 
alla er som dagligen tittar in här.
Det betyder mer för mig än ni kan ana, både 
som person och i min kreativitet.

.

Stora hjärtan till er!

Kram Daniella





1 kommentar:

Hanna sa...

Tack själv för en underbar och inspirerande blogg! Känner igen mig i dig.
H.