Play with pictures........




Foto: Daniella Witte 


.

Man kan inte beskylla mig för att jag inte flitigt med
 att använda min kamera, men när det kommer till att framkalla
 och göra något kreativt av dem har jag inte varit lika duktig. 
Nu blir det ändring på torpet, för vad är inte roligare
än att leka och skapa blickfång med bilder i inredningen?
Här har en spegel fått ett lyft av härliga minnen.


Mer avancerat än så här 
behöver det inte vara!

.


Foto: Daniella Witte


.



Foto: Daniella Witte

.

Önskar er en mysig kväll!

Kram D



5 kommentarer:

hemma hos tod & lou-sanna sa...

vilken fantastiskt härlig blogg du har!
Blir så glad av att kika in här.
Ha en bra kväll.

hälsar
sanna

Skumpa och Spaljé sa...

Ja det är väl roligt att bara ta lite bilder och sätta dem i en ram, ett härligt blickfång, har en sådan tavla vid mitt arbetsbord.

Kram Helena.

kristina - ingen vanlig dag sa...

Så fint! Det är super att inreda med foton. Hemma hos mig åker de runt och sitter lite varstans. Att sätta det på spegeln så där gillade jag jättemycket!
/kristina

Anonym sa...

Kan inget annat än att älska din fotospegel:)!
Kram Linda

Maliva`s verden sa...

Fantastisk vakker og inspirerende blogg du har;o) Takk for titten...du er herved lagt til på min bloggliste. Klem fra Maliva