Två fina........





Bild: Daniella Witte



.

-Lördag morgon och solen skiner gnistrande klar. 

Jag vaknade tidigt med kroppen fylld av energi.  
En härlig känsla efter en ganska tröttsam 
vecka mest innehållande snoriga näsor och variga ögon.

Några som garanterat bidrog med  energipåfyllningen var 
två fina tjejer som jag träffade över en mysig fika i går eftermiddag. 
Det var Anna, min gulliga kollega och hennes ungdomsvän Anna-Malin som jag för 
första gången träffade efter endast haft kontakt i "bloggvärlden". En attans go´ tjej!
- Tack fina ni för en super trevlig dag i härliga Helsingborg.


I dag är det äntligen grillpremiär här hemma
och det kan jag lova er att vi sett fram emot länge.

Mmm, vad gott det ska bli!

.






Bild: Daniella Witte



.


Njut av dagen!

Kram Daniella






4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fina bilder:)
Kram Johanna från bloggen formge

Elin sa...

Vilka fina bilder! OCH vilken härlig fönsterbänk, är det betong?

Ha en skön söndag eftermiddag!

//Elin

Daniella Witte sa...

-Elin, hela väggen är slammad och det är det du ser på bilden.

Anonym sa...

Jag vaknade oxå med världens energi igår! Det resulterade i 9,5h i trädgrden! Bildspecial på bloggen nu :)
Ha en skön söndagkväll och en fin ny vecka!
KRAM!