A happy day!




Foto: Daniella witte


.

Dagen D har nästan passerat och jag kan inte med ord
 beskriva hur nöjd och glad jag är över min första dag 
med butiken denna soliga skärtorsdag.
Kundbesöken har verkligen överträffat förväntningarna.
Fina människor, betydelsefulla barndomsvänner och släkt som jag inte träffat
på väldigt länge har hälsat på vilket verkligen gjort mig såå glad.

Lyckost mig!
.


Foto: Daniella Witte

.



Foto: Daniella Witte


.


Foto: Daniella Witte

.

Min kära mamma & hennes
fantastiska tavlor...

.


Foto: Daniella Witte


.

Älskade mormor står för 
godaste fikat....

.


Foto: Daniella Witte


.

Pergolan har fått nytt
 liv denna påskhelg...

.



Foto: Daniella Witte

.




Foto: Daniella Witte

.

Det var allt från mig & butiken i dag!

God nattsömn väntar innan en ny härlig dag vaknar.

.

Daniella








16 kommentarer:

Randigt och Rutigt sa...

Men vad FINT ni har fått det i butiken, blir så sugen på att bara komma och köpa allt! Jättefint verkligen! Jag hade så gärna gjort ett besök hos dig den här helgen men man har ju bosatt sig för långt bort, får ta det en annan gång när jag hälsar på min syster i Malmö. Ha nu en fortsatt trevlig helg och njut av eran fina butik. Kram Karin

MOKKASIN sa...

Men kära du, det var nog bland det vackraste i butiksväg jag någonsin sett. Jag har helt missat detta då jag inte hunnit läsa era bloggar på sistone. Det ser helt fantastiskt ut och jag vill fara dit meddetsamma. Stort grattis och lycka till!!! Jag hoppas att jag får möjlighet att besöka er affär. Kram och glad påsk/ Sofia

Michaela Eriksson sa...

Daniella så vackert!:) Det tog andan ur mig...hoppas man får besöka det där nån Dag! Fantastiskt fint och vilka tavlor...så vackert!

En glad påsk vill jag önska dig!

kram/
Smulan

bohemian girl sa...

Fantastisk fint ställe ni har, och vilken fin butik! Jag vill gärna komma....men bor i Oslo, så vi får se...någon gong kanske. Massor av lycka till med er fina butik i vackra omgivningar! Jag blir så glad av å se at hela familjen hjälper till...otroligt fint och mysigt. Tack för fina bilder och fin blogg! Många hälsningar Bente i Norge

Anonym sa...

Så vackert! Vilken fröjd för ögat. I en sådan miljö skulle jag få väldigt svårt att hålla hårt i plånboken. Duktiga ni är!

Elisabeth sa...

Fantastiskt vilket ställe ni har, roligt att butiken har öppnat. Lycka till! Hoppas på en fortsatt fin helg.
Kram Elisabeth

Hanna sa...

Men det är ju helt fantastiskt!! Så fint, och att få göra det med din mamma o mormor. Helt underbart!! Vilket team!
Stort grattis
Kram

Extraordinarygirly sa...

Wow vilken alldeles, alldeles underbar butik!! Skulle jag saaaaa garna vilja besoka men bor inte ens i ratt land...haha en dag kanske drommen blir sann. Lycka till och stort grattis. Glad Pask! Kram Cilla

Anne sa...

Det ser så jättefint ut! Hoppas att jag var närmare och kunde besöka hos er butik. Fina tavlor och krukor och allt :)

Almbacken sa...

Wow - så otroligt vacker och härligt ni har fått till det. Superfina lokaler och vackra saker och läcker styling. I LOVE IT!!!! Fina tavlor din mamma gör dessutom.

Kram kram o glad påsk!
Maria

Daniella Witte sa...

Tack alla fina ni! Ni ger mig så mycket energi och just nu önskar jag att jag kunde bjuda er alla på god fika i min pergola. Tänk så trevligt det skulle vara!!

GLAD PÅSK!

På Nylund sa...

Det ser jättefint ut! Grattis och lycka till med butiken!

Kram D

nakirlu-Ulrika sa...

Vad glad man blev av besöket i din underbara butik/galleri.

Du är helt fantasisk!

Jag hoppas verkligen att du fått energi till att fortsätta utveckla dina idéer och dela med dig av din härliga inredning.

Kram Ulrika

martinis sa...

Så kul det var att träffa dig och din fina familj igen Daniella! Butiken är helt underbar och lika fantastisk fin i verkligheten som på bilderna här. Jag njuter verkligen av mina nya fina krukor på vår uteplats :) Önskar dig all lycka, du är superduktig!

kram martina

signerat 71 sa...

Hej,
Så fint det blev. Jag trodde jag skulle hunnit till dig i helgen, men vi har haft full fart själv med vårt showroom.

Kul att få se så vackra bilder och mkt inspiration.

Jisses, så lika du och din mamma är!
kram Jenny

FORMELLE DESIGN sa...

Underbart fint!!! Mycket inspirerande och vackert!!

Kram
Johanna