Körsbärsblom....





Foto: Daniella Witte


.

Alla njuter vi av vackra dagar just nu och även
 växtligheten älskar väderleken och solens strålar. 
Våra stora och väldigt gamla körsbärsträd har fullkomligt
 exploderat och befinner sig just nu i sitt vackraste jag.
 Sagolikt står det där med vita blommor i tusentals
som även så fint pryder vårt hem på bl.a soffbordet här.
Bilderna är från vår inglasade veranda som i veckan ska få en ansiktslyftning
lagom till vi ska hälsa våren välkommen på lördag.

Det här är mitt bidrag till Fabriken denna tisdag.

.







.


Körsbärsträdet är 
över 100 år gammalt




Foto: Daniella Witte


 .


Kram Daniella






4 kommentarer:

Anna/Rackarungar sa...

Åh har dina slagit ut? vad underbart. Jag väntar på mina. Önskar att jag hade ett blommande träd året runt. Det finns faktiskt inget vackrare...
Kram Anna

Almbacken sa...

Vilken underbar bild på körsbärsträdet genom fönstret. Det går så fort nu att man nästan inte hinner med.

Kram
Maria

Anonym sa...

Å vad härligt det ser ut :)

Vart kommer dina fina trädgårdsmöbler från? Tror mig se att soffan kommer från Ikea men bordet?

//Annna

Daniella Witte sa...

Annna, både soffan och bordet kommer från Ikea som jag målat om.

/ Daniella