Butiken öppnar igen!!






.

Ett viktigt meddelande till
alla mina fina läsare!!

Efter succén i påskas öppnar vi på torsdag upp dörrarna till 
Gårdsbutiken Witte & Wigen´s igen. 
Hela långhelgen håller vi öppet och butiken är 
fylld med inspiration och fina ting.

Vår största nyhet som ni inte får missa
 är finaste sommarkollektionen
från Rigtheous Fashion som bara tillverkar
ekologiskt och rättvisemärkt 
mode i finaste kvalitet & design.

Kaffe & Kak-knyte serverar vi i vanlig ordning
 under vår härliga pergola.



Hjärtligt välkommen
 hälsar jag er alla!!

.






.

Vad jag längtar till på torsdag!!

Kram Daniella



6 kommentarer:

[room] by sofie sa...

Åhh, förstår att du längtar!!!
Jag också :) ...tittar förbi dig på fredag då jag är hos min kusin i Lomma.

Kram sålänge!
Sofie

Daniella Witte sa...

-Sofie, jag ser fram emot att bjuda dig på en god kopp kaffe när du kommer!!

Kram

Anonym sa...

oj, om jag ändå bodde närmare....
skulle vara ett sant nöje!

Alltid lika inspirerande att kika in här. Tack för allt fint du delar med dig av!

kram.

Anonym sa...

Hej, hej!

Det låter bra, så jag kan bli ännu mer frestad:-) Ska jag ta med både blå och vit?

Kram
Elna

vosgesparis sa...

I love your blog Great pictures and atmosphere.. thanks for linking.. I will link you back!

Åpent^hus sa...

grattis
og lykka til med affæren.
flotte ting du viser
elsker fargekombinasjonene
jeg har nyss kjøpt några flaskor i samma blågrå farg. elsker den.

god helg fra
Åpent hus