Söndagsbilden . Vårfynd







.

Hela familjen har njutit av en avkopplande helg
 i sköna Småland hemma hos min mormor. 
Jag är så glad över att ha en ung och
 pigg mormor som orkar ta emot oss titt som tätt.
 Hit åker vi nämligen mer än gärna för att ta det lugnt & koppla av. 
Här finns också min favoritloppis som jag besöker så fort jag 
är här. Ett fint gammalt bord och klassiskt randiga sommartyger
fick jag med mig ut med denna gång. Känner mig faktiskt väldigt nöjd:) 
Bordet kan bli ett fint soffbord och vad det blir av tygerna vet jag inte än
men om inte annat blir det en fin sommarduk eller vad säger ni?

.










.

Tack alla ni som skrivit så stöttande hälsningar i mitt förra inlägg.
Dem har verkligen hjäpt mig att komma till mer positiva tankar. 
Efter den här helgen har jag fyllts med nya krafter och det känns härligt:)

Det här var mitt bidrag till fabriken denna söndag.



Kram Daniella



7 kommentarer:

@my casa sa...

Ser ut som du haft en fin helg, hoppas du lagt på
luren igen:)))
Både bordet och textilen såg ju väldigt fint ut.
Ha nu en skön & vilsam söndag!

Mariette sa...

Tycker väldigt väldigt mycket om din blogg. Låter bra att du känner dig fylld av mer kraft och energi igen, tycker du gör ett superbra jobb!

/Mariette

millandante sa...

Härligt att höra!:) En mormor som finns där och loppis på det, det låter som bästa medicinen:)
Jättefint bord!

Kram

Almbacken sa...

Kreativitet kommer och går. Har man gått på högvarv ett tag blir det gärna en liten baksmälla. Då får man inte misströsta utan bara göra som du gjort nu - åka bort en helg och byta miljö.

Finfina bilder har du tagit och fina fynd har du gjort:)

I morgon ska det bli sol!

Kram
Maria

Sara N sa...

Älskar din inspirerande blogg och tycker du är modig som skriver ifrån hjärtat hur du känner. Känn inte att du måste blogga utan gör det när du vill och känner för det. Vi läsare har många underbara bilder som vi kan leta fram och titta på igen och igen...Hoppas kreativiteten hittar tillbaka igen. Kram på dig

Daniella Witte sa...

Tack så mycket kära ni!
-Ja kreativitet är verkligen inget som man ska ta för givet eller sätta höga krav på.
Det gäller att njuta när stunderna infinner sig och lära sig vara nöjd när dem inte riktigt finns tillgängliga.

/Daniella

Lise-Lotte sa...

Härligt att du är tillbaka!
Superfint!
:-)
Lise-Lotte