En nystart med glöd!




Bild: Daniella Witte

.

-Idag mina vänner, i dag fällde jag ut vingarna och flög från min
arbetsplats Ikea för gott. Drygt 11 år har hunnit gå sedan jag stämplade in
på företaget för första gången och då visst jag nog inte riktigt att jag skulle stanna
så länge. Så blev det, och med mig i dag har jag välfylld ryggsäck med
 verktyg, erfarenhet och kunskap som jag alltid kommer bära med mig.

Framtiden för mig kommer bli en spännande färd som jag inte riktigt än vet var
den landar men det jag vet är att jag ska jobba med det jag älskar 
och som ni härligt nog tar del av här hos mig varje dag:)


 I fatet ligger nu gårdsbutiken som jag kommer investera i och skapa till min bas.
Stadigt stående på den ska jag med glädje ta mig an spännande inredningsuppdrag
 för olika inredningstidningar, men också för privatpersoner och företag.
Det är med mycket driv och kreativitet som jag nu går i en ny 
fas i mitt yrkesliv och den får ni från och med nu 
vara med att följa här på bloggen.
Välkomna!

.



Bild: Daniella Witte
.

Det sker just nu en liten makeover i vår matsal. 
Tavlorna har åkt ner och något nytt lite svalare ögongodis 
ska pryda vår vägg, men jag vet riktigt vad än. 
 En gammal låååång ( 5 meter ) bänk ska stå längs med hela väggen och
..... jaa vi får väl se vad resultatet blir om några dagar.

Kram till er alla!

/Daniella




27 kommentarer:

Victoria @ MY HAPPY HOME sa...

Så spännande och roligt! Lycka till med fortsättningen- jag kommer följa dig på bloggen :-)
/Kram Victoria

Maria - Wikers Liv sa...

Låter spännande med nya projekt i livet! Gillar verkligen denna bild på bänken med tavlorna, på. Måste säga också att du har en fantastiskt snygg trapp! Så snygg ytterdörr!
Lycka till i fortsättningen!
/ Maria - Wikers liv

Sunnanvind sa...

Vad spännande! Ibland måste man lämna tryggheten för att känna att man utvecklas. Lycka till!

Bo med Lena sa...

Så spennende!! Jeg ønsker deg alt godt for fremtiden. Jeg har også sagt opp mitt jobb som jeg har jobbat på i 8 år, og fått en ny 50% stilling og resten av tiden skal jeg drive med egne kreative ting. Veldig spennende å se hva fremtiden bringer :)

Randigt och Rutigt sa...

Åh vad spännande Daniella! Jag önskar dig all lycka till. Ibland måste man våga hoppa för att sedan landa på rätt mark.
Vi ses i bloggvärlden.
Kram Karin

Anonym sa...

Stort stort lycka till D, tror på dig! Stor kram Veronica Ivarsson

Kviddevitt sa...

Så himla vackert! Shit vad du kan få till det...

Och så ett varmt lycka till dig från mig med. You go girl!

A faded palette sa...

Åh vad spännande! Jag önskar dig all lycka! Hade gärna tagit ditt jobb på IKEA. =) Ska bli spännande att höra om dina framtida projekt.

Livet på Tingsan sa...

Spännande, all lycka till dig!

FORMELLE DESIGN sa...

Oj vad kul! Modigt av dig att ta steget.
Stort lycka till!
/Milli

Hanna sa...

Wow! Va cool du är!! Önskar dig all lycka till!
Kram
Hanna

Anonym sa...

hei!

har nettopp funnet deg og din blogg - og esker stilen din og dine lekre bilder. masse lykke til med din nye jobb-tilværelse - blir spennende å følge deg videre :-)

hilsen kristine

Karen sa...

Grattis och lycka till!

Tror på dig! Njut och känn efter så skönt det känns när man kan och har möjligheten och kunna följa sin magkänsla!

Kram!

Karin sa...

Vad roligt! Lycka till! Kommer att följa med på din spännande resa genom din fina blogg! Kram

madde sa...

Hej!

Har inte följt dig så jättelänge ännu, men det jag sett är fantastiskt och superinspirerande :)

Jag tycker du är jättestark som tar ett så stort kliv och önskar dig all lycka, ingen tvekan om att det kommer gå superbra!

Fortsätt inspirera - det är du bäst på!

Daniella Witte sa...

Tack så mycket för alla lyckönskningar fina ni! Det behövs nu när jag ska sitta göra affärsplan, budget mm. Ett måste innan det riktigt roliga sätter igång.
kraaam

Anonym sa...

Varmt lycka till! Det skall bli roligt att följa dig här på bloggen!

Att vara någons fru sa...

Så vansinnigt spännande! Härligt med folk som "vågar". Du är grym!

Josefine sa...

Lycka till Daniella! Du är väldigt duktig på det du gör så det kommer säkert gå riktigt bra. Jag kommer gärna och besöker din butik någon dag.

Ha en fin dag!

/Josefine med bloggen at home

Anonym sa...

Grattis! Och lycka till med fortsättningen, som ska bli såå spännande att få följa här på bloggen.
Kram Kicki

Anonym sa...

Grattis och lycka till! Vad kul att du tog steget.

Kram

Anna/Rackarungar sa...

Spännande och stort lycka till. Kommer att gå som en dans, en riktigt bra en!
Ha en fin fredag!

tina sa...

Åh vad roligt...önskar lycka till!
tina

Anna-Malin sa...

det är klart, att det kommer att bli bra. så är det.
du gör helt rätt och en dag önskar jag, att jag kommer att göra detsamma.

lycka till ♥

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

Tvekar inte en sekund på dig och din förmåga. Du inspirerar verkligen och har en känsla som få!

Lycka till, ska bli spännande att få följa detta!

Kram madde

Anonym sa...

Så otroligt spännande!! Stort GRATTIS. Önskar dig all lycka till!! Kram Sara

Mormorsglamour- pyssel och inredning sa...

Åh! vad kul! Lycka till med allt du tar dig för! det är så inspirerande med alla människor som vågar ta steget och satsa fullt ut.
Kram
Helena