DRIED FLOWERS



'



.

Snart är det dags att spika premiärdatum för min butik och då blir 
det skumpa och mingel dagen till ära............:)
I dag har jag grejat, fixat och flyttat runt där inne och hittade då de
här fina gamla tavlorna som jag köpte på mig för ett tag sedan.
Torkade växter kan man kanske tycka vad man vill om men 
dessa kan jag se som väldigt dekorativa i rätt avskalad miljö.


Soon it's time to nail the release date, and then becomes
the bubbly and mingling honor of the day ............
Today I have stuff, fixed and moved around in the shop. Found when the
this beautiful which I bought for me a while ago.
Dried plants may be able to find what you want about but
these, I can see that very decorative in the right stripped-down environment.


.





.

I kväll väntar första power yogan för säsongen. Längtar!

Kram Daniella




3 kommentarer:

Fröken Generös sa...

Spännande att du skall öppna din butik snart. Jag bor i krokarna så jag kommer gärna förbi och hälsar på! Helena

Victoria @ MY HAPPY HOME sa...

Så fina tavlor! och jag gillar den gamla saxen! Dekorativ i sig.
Kram

FORMELLE DESIGN sa...

Övertygad om att du får till det bra!

//Johanna