PHOTO LOVE



Bilder: Alex Profit via Lovenordic design blog

.

Jag tycker det är så otroligt roligt att fotografera. Jag övar varje dag, och drömmen
 är att någon gång snart stå bakom kameran i ett riktigt jobb. Fram till dess ska jag dra på
 mig lite mer erfarenhet. Hemma hos kompisar ska jag fota "prov - hemma hos", 
jag ska fortsätta styla och fota produkt - installationer, 
öva mig mer på människobilder och fortsätta inspireras av
 alla duktiga fotografer som finns världen över. Allt detta kommer ni 
också få ta del av, var så säkra..............................................
Bilderna jag visar i dag tycker jag är otroligt fina. - Ja, jag får nästan gåshud!


I think it's so incredibly fun to shoot. I practice every day and dream is that at some point come 
to stand behind the camera in a real job. Until then I will takewith me a little more experience.
At home with friends, I will shoot "test - the home of" styling and
shoot product - installation, training me more on the human image andcontinue to be inspired
  a
ll skilled photographers that are available worldwide.
The pictures I show today, I think is incredibly nice. - Yes, I can almost goosebumps!

.










.

Kram Daniella





4 kommentarer:

@my casa sa...

Måste bara säga att dina egna bilder nästan ger mig gåshud - tycker du är väldigt duktig själv!

Kram Åsa

@my casa sa...

Nu när jag tittar ännu närmare på dina bilder ex.
muren eller pallen så ser man ingen större skillnad
på dina och Alex Profit. Satsa redan nu - du är jätteduktig. Kram Igen

Johanna Stålros sa...

Du är ju sååå duktig!!!! Underbara bilder. Kram J

IngerJohanna sa...

Gåshud var ordet! Är säker på att du kommer nå fram dit, du är så duktig.
Allt gott!