SUNDAY REST






.

I dag känns det som jag skulle kunna sitta och njuta av frukosten hela dagen..... 
...............se tillbaka på veckan som varit och vara nöjd med den. Kika lite på
mina fynd som jag gjorde på den lokala loppisen i går, och fundera lite på var
de ska få för fin plats i huset. Pallen är ett av fynden och jag tror den 
får en naturlig plats i köket.........


Today I feel like I could sit and enjoy breakfast all day .....
............... look back at the week that was and be happy with it. Look a little on
my findings as I did at the local second hand market yesterday, and think about where
they should get the nice place in the house. The stool is one of them and it'll have a
natural place in the kitchen .........


.







.


Kram Daniella





5 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Vilken snygg pall, själv fyndade jag ett fint linneskåp;) Kram Johanna

Åpent^hus sa...

nyt av søndagen.
beste hilsner fra Åpent hus

Pernilla Plaza Interiör sa...

Den pallen var då verkligen ett fynd! Snygg! Ha en fin söndag! Pernilla

@my casa sa...

Snygg! ett rent fynd!

signerat 71 sa...

Vilket klipp!!!
Jag gillar verkligen din fina pall och dina underbara foto.
Kram Jenny