ORGANIC



Foto: Daniella Witte
.

I dag kör jag ren marknadsföring...........

Visste ni att Inreda Utreda alltid har en extra bred dörröppen för
  ekologiska, närproducerade och rättvisemärkta produkter?
Precis så är det, och när vi slår upp dörrarna till butiken på onsdag
kan vi bl a erbjuda sköna och tidlösa kläder i finaste naturmaterial
som är just ekologiska och rättvisemärkta. 


Today I run pure marketing ...........
Did you know Inreda Utreda always has an extra wide door open for
   
organic, locally grown and fair trade products?
Just as it is, and when we open the doors to the store on Wednesday
We can for example offer beautiful and timeless clothes in the finest natural materials
which is just organic and fair trade.
.



.

Välkomna till premiären av 
på onsdag kl 14

.






Foto: Daniella Witte

.


Kram Daniella




17 kommentarer:

Skumpa och Spaljé sa...

Så trevligt det ser ut, lovar att titta in, men det blir inte denna veckan, lycka till...

Helena.

CreandoPhoto sa...

OOhhhh, jag säger bara skorna, skorna, skorna.... Jag bara måste komma till dig. Det står mitt namn på dem!
Kramar Kicki

Designbird sa...

Lite för långt bort för att bara svänga förbi. Det får nog bli en liten helgtrip framöver för så fint det ser ut!!

superfint sa...

For en inspirerende og fin blogg du har! Jeg fikk lyst til å legge deg til i min bloggroll, og håper det er ok. :)

-Vibeke

Livet - här och nu sa...

lycka till med öppnandet av din butik och hela din verksamhet.

Dina bilder från butiken är fantastiskt fina, blir så sugen på att komma på besök. Ska göra det inom det närmaste.

Lycka till en en stor Kram en gång till!

Pernilla

Elina sa...

Så fint det ser ut! Spännande.. :-)

Kram Elina

nydahl inredning sa...

Lycka till ser jättefint ut,hoppas att kunna komma förbi en dag.

@my casa sa...

Ser väldigt fint ut, åh vad jag önskar att jag bodde
närmare:)

Kram åsa

Mackapär Ulrika sa...

Ser väldigt fint ut du! Lycka till!!

Kanel & Cayenne sa...

Superbra med ekologiskt och rättvisemärkt! Önskar dig all lycka till, du gör det vi fortfarande bara drömmer om! Vi kommer och hälsar på dig imorgon eftermiddag. Kram /Nellie (& Jennica)

Knaada sa...

Ser råläckert ut!

All lycka till dig med premiäröppningen!

Daniella Witte sa...

Tack alla ni för era värmande lyckönskningar! Jag känner verkligen en härlig lycka över att jag byggt upp det här helt själv och att jag känner mig nöjd med resultatet.

Jag önskar er som bor nära såå hjärtligt välkomna och ni som inte bor lika nära får hålla utkik efter bilder från öppningsdagen...........går allt som det ska blir det en webbshop framöver.

Kram Daniella

Kajsa sa...

Hej Daniella!

Det ser helt underbart ut! Jag och några kollegor planerar att komma och spana in din fina butik. Hur ser dina öppettider ut övriga dagar?

Lycka till med öppningen!
Kram Kajsa (Lindström)

Kajsa sa...

NU hittade jag öppettiderna... :)

Då ses vi nog imorgon om allt går enligt planerna!

Kram Kajsa

FORMELLE DESIGN sa...

Ser helt underbart fint ut, vi är så glada att våra tryck får vara med i din fina butik.

Vi önskar dig jätte lycka till!!

Kram
Johanna och Milli

CreandoPhoto sa...

Nu undrar man ju såååå hur det gick på premiären.... Strålande utgår jag ifrån!
Kram Kicki

Marthina, Holmbytorp sa...

Det är en helt underbar butik! Så roligt det var att få titta in, och ha en vacker tavla med sig hem! Det blir fler turer till Inreda Utreda, helt klart! Kramar, Marthina