INSPIRER




Foto: Daniella Witte


.

Hej på er! Hemkommen från Formex med en stark känsla av upprymdhet 
och energi trots att jag egentligen är ganska sliten efter gårdagens
 långa men roliga dag på mässan. Förutom mitt underbara ressällskap
 Sofie, Susann & Stina så var min största inspiratör
 Inredningsstylisten & designern Synnöve Mork med sin temautställning
 "Cosy Minimalism". Enastående och väl genomarbetat verk 
där hon gestaltat den som en "butik". Verkligen givande för mig
 som ni vet står mitt uppe i planering och uppbyggnad av min egen butik:)
Rum Ram Rim & Rason har hon valt att döpa den till som speglar orden
 yta, volym, begränsning, humor, förnuft och miljötänk.
Låt er inspireras ni med!


Returned from Formex with a feeling of elation and energy fullness
although I'm quite tired after yesterday's long and intensive days.
Besides my wonderful companion Sophie, Susann & Stina so was my biggest inspiration
 Interior stylist & designer Synnove Mork with his theme exhibition"Cosy Minimalism".
Excellent and thorough work in which she portrayed it as a shop. really suitable
for me that is very much stands in the midst of planning and building my own shop.
Bed Frame & Rim Rason, she has chosen to name it that reflects the words
  
surface, volume, reduction, humor, common sense and environmental awareness.


.













.

Ha en riktigt skön fredag & helg!

Kram Daniella



5 kommentarer:

StinaTooMuchInspiration sa...

Ja tack för en helt underbar dag Daniella, den lever vi länge på. Ses snart igen! KRAM/Stina.

Lundagård sa...

Formexmässan skulle vara kul att besöka någon gång, lycka till med butiksverksamheten och starten!

Randigt och Rutigt sa...

Härlig inspiration, är riktigt avis på att du varit på Formex, jag vill oxå!
Hoppas allt är bra med dig.
Kram Karin

Anonym sa...

Ja det var helt klart favoriten på hela utställningen! Hon had gjort det så fint!

Minna - Carefree Casualness sa...

Hello Daniella!
I just love your blog, you have so inspiring and beautiful photos! Thank you! xoxo!