LET´s GO OUT





Foto: Daniella Witte


.

Jag är en person som kräver aktivitet i form av fysisk rörelse av något slag.
Får jag inte det så kryper det så där i kroppen och mitt humör blir därefter. Lite svajigt!
Senaste dagarna har jag haft mycket jobb och suttit framför datorn alldeles för många timmar 
så en rask promenad, helst i skogen, hade suttit alldeles perfekt nu innan butiken öppnar.
Bilderna ovan tog jag på en heldagsutflykt för ett tag sedan i mellanskånes underbara natur.
Jag bara älskar att vistas där.............tur att det inte är så långt:)

Kram D



4 kommentarer:

superfint sa...

Så fantastiske bilder! Kjenner meg igjen.. er lett å bli sittende mye foran dataskjermen. Men så er det så utrolig deilig når man først kommer seg ut! Spesielt i dette deilige høstværet... Ha en fin dag!

Elina sa...

ah fint!

Mackapär Ulrika sa...

Vilka bilder!!! O, den borde du förstora och hänga på väggen omedelbums!

Anonym sa...

Hej, vilka underbara bilder! De skulle jag vilja rama in och hänga upp på väggen och matcha med en kudde från by Nord... Du är verkligen duktig med kameran! Hälsning från Fia.