GREYZONE





Foto: Daniella Witte

.

Alltid lika snyggt är grått tycker jag! En skön färg som funkar i nästan alla lägen.

Här har jag skippat stilgrupper och i stället fokuserat på färgen i olika nyanser. Jobbar man så i sin inredning får det ett helt annat uttryck och personlighet. Vackra saker som annars inte alls hör ihop blir blir ännu vackrare då de får möta det oväntade. Mjukt och vilsamt för ögat trots mycket saker.
Som lite av en konstnärssjäl föredrar jag att skapa på det här viset då det känns mycket mer kreativt, och det speglar även av sig i min butik där jag mixar stilar till mitt eget uttryck.

.



Foto: Daniella Witte


Ha det gott i dag!

/Daniella



Ps. Ni missar väl inte adventsutlottningen som har sin sista dag i dag Ds.




2 kommentarer:

Lisa S sa...

Ursäkta att jag är lite tjatig, men GUD så duktig du är!! Förresten är jag osäker på om jag tackat för ditt tips angående att få in lite svartvit i inredningen. Jag plockade fram några svartvita IKEA kuddar och la i soffan bland de andra (bla bland fårkudden från de Nord!!), så bra och fint det blev!! TACK. KRAM Lisa S i Höllviken

CreandoPhoto sa...

Håller med om att grått är så snyggt. Funkar alltid. Här är grått grundfärgen.... Men just nu finns det faktiskt lite mer färg runt det grå. Ovanligt för att vara jag, men rätt kul... Kramar Kicki