PHOTOSHOTS & WHITE TULIPS




Photo: Daniella Witte


Nu i mellandagarna jobbar jag men i dag har jag varit tvungen att vila mig innan butiken
 öppnar då min hälsa inte riktigt är med mig. Vanlig förkylning på G tror jag...............
Lite vita tulpaner har fått flytta in nu så här i mellandagarna. Det får mig att tänka att den ljusa tiden är på väg. Tänkte också tipsa er om att vårt hem som jag själv plåtat kommer vara med i februarinumret av Sköna hem och en sneak peak av det hittar ni redan i den senaste utgåvan. "Sveriges vackraste vinterhem", inte illa för mitt första riktiga fotojobb ;)

Now in the days work but today I had to rest me before the store opens when my health is not really with me. Common cold, I think ...............
A little white tulips have had to move in now in the day. It makes me think that the bright time is coming. Thought also tell you that our home that I photograph will beincluded in the February issue of Sköna hem and a sneak peak of it can be found already in the latest edition. "Sweden's most beautiful winter home", not bad for my first real photo shoot;)




Photo: Daniella Witte

.


God fortsättning önskar jag er!

Kram Daniella



23 kommentarer:

FORMELLE DESIGN sa...

Såg bilden i dag då en kollega hade med sig tidningen till jobbet och jag kollade igenom den. Såg snyggt och bekant ut :) Ska absolut kolla in nästa nummer när det kommer. Roligt att det går så bra för dig!! Förkylning här med så det blir till att kurera allt vad det går. Krya på dig!

Kram
Johanna

Anna G. sa...

Grattis, bra jobbat! Ska bli kul att se :)

Brunkullan sa...

Wow! Snygga foton på ett urvackert hem.

Kram Susanne

Weronica - En mammas dag sa...

Otroligt kul att komma med i en sådan prestigetidning på en gång. Heja!

lina sa...

Så himla skoj! Längtar tills det kommer ut! Har fått se några av dina bilder av Sofie, underbara! Kram

MAKE-LIVING sa...

Otroligt fina bilder och måste besöka din butik snart. Har du den stickade grå kudden i butik, den man ser i soffan?
Jagar just en sådan :)

Lisbeth Williams sa...

God fortsättning! Hoppas på falskt alarm. Finfina bilder. Intressant vas. Jag har färgglada band i min ;-)

linn sa...

SÅ fint

god bedring til deg

-klem

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Underbart, även jag har vita tulpaner (och ranunkler) i dagens inlägg. Såå vackert! kram

Victoria @ MY HAPPY HOME sa...

Fina bilder från ett fint hem- jag ser fram emot nästa nummer av Sköna Hem!

Anonym sa...

Då ska jag definitivt köpa! Kul!
God forsättning
/Mimmi

Johanna Stålros sa...

ohh shit tänkte jag när jag såg reportaget och sen fattade jag att det var ditt hem- kul- och toksnyggt!!! Underbar soffhörna

icacarlsson sa...

Spännande...

@my casa sa...

Så kul och härligt!
Grattis, Grattis - nu längtar vi till februarinumret!

Kram Åsa

@my casa sa...

P.S Väldigt konstiga sidor man kommer till
när man klickar på dina hemsidor..

Kram igen Åsa

Två Trappor sa...

Wow, vad kul - grattis!! Du är verkligen duktig, bilderna är drömsnygga! Hoppas förkylningen ger vika snabbt. :)
/Madeleine

millandante sa...

SÅ ROLIGT!!! Grattis! Jag är inte förvånad... jisses vilka inspirerande bilder du tar!

Kram kram och krya på dig!

Almbacken sa...

Grattis! Kände igen bilden i tidningen:). Ska bli jättespännande att se hela reportaget. Dina bilder är superfina.......liksom ditt hem.

Kram,
Maria

Maliva`s verden sa...

Du har Sveriges vakreste vinterhjem...gleder meg til å se hele repotasjen da den kommer ut;o) Godt nytt år og takk for all herlig inspirasjon du deler med oss.
Klem fra Maliva

Nordic Bliss sa...

Vad kul Daniella! Stort grattis. Jag gissar att det blev supersnyggt. När kommer februari numret i butik?

Daniella Witte sa...

-Tack, tror att det kommer ut den 19:e januari. Gott nytt år till dig också!

Anna-Malin sa...

ett stort stort grattis daniella!!
så himla kul och det nr. ska
absolut inhandlas :)

kram på dig.

Malin // Days of inspiration sa...

Så roligt! Ser fram emot att läsa reportaget! Super fina bilder, som alltid! :) Gott nytt år! Kram Malin