PARIS



Via: Maison & Objet


-

Bonjour! I dag åker jag till Paris och besöker den stora inredningsmässan Maison et Objet. Tror det kommer bli en riktigt härlig upplevelse och jag kan inte tänka annat än att jag kommer vara fylld av inspiration när jag kommer hem på tisdag. Eller vad tror ni?  Kameran är nedpackad så en fin rapport ser jag fram emot att bjuda er på under onsdagen eller rent av direkt från Paris. Det får vi se!

Bonjour! Today I go to Paris and visit the great Maison &Objet.Think it will be a really wonderful experience and I can not think otherwisethan that I will
be filled with inspiration when I get home on Tuesday. The camera ispacked as a nice report I look forward to inviting you in on Wednesday or even directly from Paris.We'll see!


Ha en skön söndag!

Kram Daniella

12 kommentarer:

tina | pepparochvanilj.se sa...

Åh. Själv ska jag åka till A6 i Jönköping och fixa present till mannen jag... skillnad på destination ;)

Lycklig resa!
Tina

seventeendoors sa...

Trevlig resa!! Ser fram emot rapport med bilder.
Kram Ulrika

[room] by sofie sa...

Have fun my friend!!! Ser framemot rapport!

Kram Sofie

FORMELLE DESIGN sa...

Låter fantastiskt kul! Ska bli spännande att se bilderna sen.

Må så gott!

Kram
johanna

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Härligt, längtar redan efter att få uppleva din resa genom dina bilder, kram Victoria

Anonym sa...

Voi va härligt - du ska ha det riktigt gott!
Och är glad om vi får ta del av resan också här - spännande.
Och du, reportaget var bara så inspirerande. Duktiga du ♥

kram.

PureLivingInteriors sa...

Have an inpiring time in Paris. I'll really look forward to your impression from there.

Anna G. sa...

Ska också till M&O imorgon! :)

CreandoPhoto sa...

Fantastiskt! Ser fram emot rapporter. Ha det bäst! :)
Kramar Kicki

millandante sa...

Så underbart!!!
Och så underbart för oss andra att du öppnar webbutik snart!!!!!!!!

KRAM

MOKKASIN sa...

Men Daniella!! Här sitter jag helt ovetandes och bläddrar i Sköna Hem och så dyker fina du upp! Och fina familjen! Och värsta fina reportaget! Snacka om att jag har noll koll nuförtiden, hur har jag kunnat missat?!

Men å det är grymt Daniella, dina bilder är fantastiska och ditt hem är så snyggt så jag nästan smäller av. Grattisgratttis i massor! Sååå coolt, där satt den kan man verkligen säga!

Och ha det absolut underbart i Paris! Nu blev jag avis också på kuppen ;)
Kram!

Tove - Formfront sa...

vad roligt! Jag missar mässan i år så jag ser fram emot din rapport.