GLASS






 Foto: Daniella Witte

-

-Ja vad vore inredningen utan glas? Förmodligen väldigt torrt, livlöst och ointressant för våra sinnen. -Jag som gillar att experimentera med de mörka tonerna och i lite tyngre material känner alltid att jag behöver glaset för att lyfta, ge liv och fräsha upp det ögat ska vila på. Den här installationen har jag gjort speciellt för Fabriken´s tema och förutom att den ska förmedla budskapet GLAS ville jag få in en känsla av sol och värme. -Passande kan jag säga, då både min kropp och själ törstar efter ljumna vindar nu. Så håll till godo ni med;)

-Well, what would be the interior without glassesProbably very dry, lifelessand dull the senses. -who like to experiment with the dark tones and a little heavier material always feel that I need the glass to lift, revive and refresh theeye to rest upon. This setup I've made specifically for the Fabriken´s theme,except it will convey the message GLASS, I wanted to get a sense of sun and heat-Pat, I can say, as both my body and soul thirsts for tepid winds now. 


Kram Daniella



14 kommentarer:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Vilka härliga bilder!!
Ja vad kan man inte göra med glas! Otroligt många användningsområden!
Ha en bra kväll! Kram!

Johanna Stålros sa...

Underbara helt underbara bilder!!! Kram

paislea sa...

ahhhh! these pictures are wonderful!!

drop by allister bee soon!

KROnPRINSESSENE sa...

Så herlig bidrag!
Elsker bildene...
Lykke til :)
Klem May Helen

Fru fix och trix sa...

Så vackert, var kommer den stora härliga flaskan ifrån?.......

Daniella Witte sa...

-Flaskan kommer från House Doctor och säljs i min webbutik Inredautreda.se som öppnar snart.

@my casa sa...

Ljuvliga bilder! "som alltid"
Glas är verkligen ett MÅSTE!

Anna/Rackarungar sa...

Ljuvliga bilder - helt klart min favorittolkning hittills! Kram Anna

CreandoPhoto sa...

Jättefint inlägg igen! Glas är verkligen så fint i alla olika former.
Kramar Kicki

Anonym sa...

v.a.c.k.e.r.t

en fantastisk helg till dig

Linda sa...

Så vackert!!

annixen. sa...

Så otroligt vackra bilder. Vad kul att du ska öppna en webbshop! Tjo ho!

Borgmästaren sa...

Vilken skön mix av ljust och mörkt i dina bilder. Gillar det!

manon 21 sa...

Très belles photos chez vous.

amicalement,

Manon