FRIDAY & THE WINNER

-Daniella Witte Photography.


Fina fredag är här och efter en intensiv dag med bla bästa Katarina Jardenberg, min webbshopskapare, som nu lärt och visat mig hur jag nu själv ska jobba med min webbshop. Faktiskt lättare än jag trodde med wordpress som så småningom också ska ta hand om min blogg...........men det får komma om ett tag. Nu kommer vi till det viktigaste nämnligen dragningen av vinnaren till ett By Nord påslakan från min butik. Och vinnaren blev.................PELLA HEDEBY!

Grattis Pella! Välj ut ett valfritt påslakanset ur min shop och maila sedan mig vilket det blev.

Ny chans och utlottning kommer under kvällen. Missa inte det!

Kram Daniella


3 kommentarer:

icacarlsson sa...

Duktiga du, Freddes lampor är ju helt underbara!!!

Planerar att komma ner och hälsa på i butiken till påsk! Är så nyfiken!

Trevlig helg!
Kram Ica

Weronica - Living by W/Days and Weekends sa...

Grattis till Pella! Så vackert det är här inne hos dig Daniella. Jättegillar ditt nya arbetsrum och ljusstaken är även den mitt i. Trevlig helg!

Pella sa...

TACK, TACK, TACK!!! Tyckte lite synd om mig själv så här på lördag morgon, förkyld och eländig! Men nu känns det så vansinnigt mycket bättre genast! :D Stor kram
(Jag återkommer när vi (lilla familjerådet) beslutat om vilket bedset det får bli...)