MOST BLACK


-Daniella Witte Photography-

-

I dag har jag haft en himla bra dag! -Den till, min förvåning, snöiga morgonen började med frukost i butiken med mina kollegor och så fina "bloggkvintett" som verkligen alltid lyckas förgylla tillvaron. Det kan faktiskt bli lite ensamt i bland när man är egen företagare och därför betyder våra träffar massor. -Vad vi planerade och hittade på kommer jag inte avslöja i dag utan först om några dagar.............. -Inspirationen i dag är inte lika vit som i förra inlägget utan mest svart faktiskt. Jag gillar att samla närliggande nyanser för att skapa lugn och lägga kontrasten i det jag vill att ögat ska titta på i första anblick. Det blev också en liten effekt i första bilden som jag inte riktigt vet vad jag tycker om men den får jag bjuda på i dag, jag gillar ju att experimentera lite. Nu väntar jobb med min webbshop som öppnar i helgen. 

Today I had a really good day! -The to, my surprise, snowy morning began with breakfast at the store with my colleagues and so nice "blog quintetthat reallyalways manage to brighten livesIt can actually be a little lonely sometimes when you're self-employed and therefore does our meetings a lot. -What we planned and came up with, I will not reveal today but only a few days .............. -The inspiration of today is not as white as in the last post, but most black in deed. I like to collect similar shades to create peace and put the contrast in what I want theeye to look at the first glance. There was also a small effect in the first picture thatI do not really know what I like but may I offer you today, I do like to experiment a bit. Now waiting job with my online shop which opens this weekend.


-


-Daniella Witte Photography-



I morgon är det fredag, tjohoo!

/D


5 kommentarer:

[room] by sofie sa...

Åh vad snyggt! Tokgillar sista bilden. Hoppas du fick gjort massor efter vi pratade i eftermiddags. Jag kokade en kanna och kom sen in i matchen igen :)))

Kram Sofie

Unknown sa...

This black cabinet is amazing. And the textures in the room work so well!

Johanna VS sa...

ja, den där sista bilden är helt magisk!
och skålen du har som kruka är absolut fantastisk. Tror att jag just fick ett habegär ;)

ha en fin helg.

CreandoPhoto sa...

Fina bilder och fin stämning i dem alla. Precis som ovan nämnt så gillar även jag den sista bilden grymt mycket :)

Kramar Kicki

Grafitgrå sa...

Åh, just hittat till din blogg. Fantastisk fina bilder, du förmedlar massa känsla och inspiration!!
Skickar vidare en Award till dig!!

Elin, Grafitgrå