MOST BLACK


-Daniella Witte Photography-

-

I dag har jag haft en himla bra dag! -Den till, min förvåning, snöiga morgonen började med frukost i butiken med mina kollegor och så fina "bloggkvintett" som verkligen alltid lyckas förgylla tillvaron. Det kan faktiskt bli lite ensamt i bland när man är egen företagare och därför betyder våra träffar massor. -Vad vi planerade och hittade på kommer jag inte avslöja i dag utan först om några dagar.............. -Inspirationen i dag är inte lika vit som i förra inlägget utan mest svart faktiskt. Jag gillar att samla närliggande nyanser för att skapa lugn och lägga kontrasten i det jag vill att ögat ska titta på i första anblick. Det blev också en liten effekt i första bilden som jag inte riktigt vet vad jag tycker om men den får jag bjuda på i dag, jag gillar ju att experimentera lite. Nu väntar jobb med min webbshop som öppnar i helgen. 

Today I had a really good day! -The to, my surprise, snowy morning began with breakfast at the store with my colleagues and so nice "blog quintetthat reallyalways manage to brighten livesIt can actually be a little lonely sometimes when you're self-employed and therefore does our meetings a lot. -What we planned and came up with, I will not reveal today but only a few days .............. -The inspiration of today is not as white as in the last post, but most black in deed. I like to collect similar shades to create peace and put the contrast in what I want theeye to look at the first glance. There was also a small effect in the first picture thatI do not really know what I like but may I offer you today, I do like to experiment a bit. Now waiting job with my online shop which opens this weekend.


-


-Daniella Witte Photography-



I morgon är det fredag, tjohoo!

/D


5 kommentarer:

[room] by sofie sa...

Åh vad snyggt! Tokgillar sista bilden. Hoppas du fick gjort massor efter vi pratade i eftermiddags. Jag kokade en kanna och kom sen in i matchen igen :)))

Kram Sofie

kelly@refresheddesigns. sa...

This black cabinet is amazing. And the textures in the room work so well!

JOHANNA . today you inspired me sa...

ja, den där sista bilden är helt magisk!
och skålen du har som kruka är absolut fantastisk. Tror att jag just fick ett habegär ;)

ha en fin helg.

creando sa...

Fina bilder och fin stämning i dem alla. Precis som ovan nämnt så gillar även jag den sista bilden grymt mycket :)

Kramar Kicki

Grafitgrå sa...

Åh, just hittat till din blogg. Fantastisk fina bilder, du förmedlar massa känsla och inspiration!!
Skickar vidare en Award till dig!!

Elin, Grafitgrå