NEW WORKSPACE

-Daniella Witte Photography-

-

Mitt kreativa projekt jag lovade er tidigare i veckan är vår nya arbetsplats som nu mera är en 160cm  djup vit skiva som garanterat kommer underlätta mitt arbete avsevärt. Har nämligen märkt av mitt stora behov av lite mer tilltagna ytor där jag kan ta ut svängarna. Än så länge får jag nöja mig med att inte allt är riktigt på plats här men kanske kan ni få en försmak på hur det kan bli så fort jag har tid att slutföra.-Kan säga att kopparrör kommer stå för belysningen från taket vilket kommer bli superfint;)

Den lyxiga weekendbagen är en nyhet hos Inreda Utreda som öppnar upp webbutiken
 under nästa vecka............................... så håll ut!

My creative projects I promised you earlier this week is our new workplace is nowmore a 160cm deep white disc that will facilitate my work considerably. Have realized by my great need of a little more proportioned spaces where I can go the whole hog. 
So far I have to settle with that not everything is quite in place here, but perhaps you could get a taste of how it can be when I have time to complete.
Can say that copper will stand for the lighting from the ceiling;)

-



-Daniella Witte Photography-


-


Wish you a great sunday!

/D


11 kommentarer:

Lisbeth Williams sa...

He Daniella, förstår dig precis. Ett riktigt STORT arbetsbord är guld värt. Jag vill he flera projekt på gång, och då krävs lite ytor. Lycka till med arbetsrummet! /Lisbeth

@my casa sa...

Åh så härligt att du fått till en rejäl yta att
arbeta på. Det är så skönt att ha en "egen" plats!

CreandoPhoto sa...

Ja, rejäla ytor behövs verkligen. Här har jag liksom fyllt mitt arbetsrums rejäla yta...så nu sprider jag mig sakta ut i huset.. :)

Kramar

elv's sa...

Beautiful workspace... love the lamp... love the bag... love everything actually ;-) Have a nice Sunday!

Johanna sa...

Riktigt riktigt fint, ska bli spännande att se vad du kommer att åstakomma.

Unknown sa...

En riktigt lyx!
Jag önskar att jag hade mer yta.
Pärlor & silver överallt ...

Vad spännande med din webshop!!!

Karen sa...

Snyggt!!!

Kram

Åse - Interiörguiden sa...

Så fint du har det, men som du skriver det är bra om det är praktiskt också!

Linnéa - finheter sa...

Fint! Lyxigt med så stor arbetsyta. Jag brukar hålla till på köksbordet när jag behöver extra stor yta.

Till en fråga. Har blivit väldigt förtjust i mobilväskorna som du visar i ett inlägg lite längre ner. Kommer de att finnas i din webshop också?

Daniella Witte sa...

-Linnéa, mobilväskorna kommer i webbshopen var så säker;)

Kate sa...

cute lamp