.A COLLECTION OF MY TRAVEL.


 Foto: Daniella Witte


På hemmaplan igen efter drygt två veckors semester känns väldigt bra även om jag gärna hade stannat ytterligare en vecka i Frankrike där det fanns så mycket mer att upptäcka. Fler tillfällen att utforska det kommer garanterat;) Jag har precis packat upp våra väskor och än så länge har mina fina semesterfynd inte fått sin plats men här är en litet urval i en krispig samling av vad jag fick med mig hem. Lampor kan jag varken motstå eller få nog av som synes. Dessa två gillar jag mycket och är i fransk design. De bara måste jag beställa hem till Inreda Utreda, bara så ni vet;). Stenarna kommer från fantastiska Skagen på Jylland. En tradition att plocka när jag är ute och reser vid kusten. Gräset kommer från vår trädgård och kan väl påminna oss om att en ny fin årstid är på ingång. 



Foto: Daniella Witte


I morgon börjar allvaret så smått. Vi ses väl då kan jag tänka!

Till dess får n i ha en skön söndag!

Kram Daniella


5 kommentarer:

Lisanne van de Klift sa...

Very nice! I hope you've had a wonderful trip!

Love Lisanne

@my casa sa...

Välkommen tillbaka till "verkligheten " igen.
Skönt att du haft en sådan fin semester!

Underbara ∼lampor∼


Kram Åsa

CreandoPhoto sa...

Underbart :)

Elina sa...

Vilka fina bilder!

BEACH & EAU sa...

UMMMMMMMMM!!!!!