STUDIO HENHOUSE


 Foto: Daniella Witte

I mitt jobb handlar det mycket om att hitta nya och spännande miljöer till olika foto & stylingprojekt.
Just nu längtar jag så otroligt mycket till min studio ska bli klar här på gården och där kommer jag kunna gör många fina jobb men i bland så behöver man något helt annorlunda för att kunna förmedla rätt känsla. Ett exempel är hönshuset där jag gjorde Inreda utredas höstinspiration. En helt fantastisk lokal där de otroliga fönsterpartierna gav det magiska ljuset och de vackra kontrasterna till den murriga och mörka interiören. Det var en jobbupplevelse ut över det vanliga som får mig att snart vilja göra något nytt där, för ännu fler vackra perspektiv fanns där och nu känns det som de bara står där och väntar på mig.


Foto: Daniella Witte


Ha en bra start på veckan!

/Daniella


7 kommentarer:

basichus sa...

Vackert lokal, härlig skänslor :)
Ha en bra veckan.

Kram/Marion

Formelle Design sa...

Oj, vad tjusigt. Man skulle nästan vilja va en höna :-)
Lycka till!
/Milli

@my casa sa...

Hänförande vackert:)

Det gröna/petroleum kruset du visade i tidigare inlägg... hittar det inte i butiken?
Är de slutsålda?

Kram Åsa

Daniella Witte sa...

Åsa, jag har två kvar men de har inte hunnit sig komma ut i webbutiken än! Under dagen hoppas jag att de ska vara där. Kram

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej!
Så härligt att läsa
underbart med olika miljöer
Så fint du har
Behöver inspiration nu
Ha en jättefin dag
ram Tina

Lotta sa...

ÅåH vad fint! Som att ge inspirationen en spark i baken :)

caroline @trend-daily sa...

What a perfect space for your absolutley beautiful photography. I'm still practicing very hard at working my camera out!