INSPIRATION FRÅN VARDAGEN


Instagram by Daniella Witte

Ni vet väl att ni också hittar mig på Instagram. Där bjuder jag på snabb inspiration från det jag stöter på i vardagen. Jag gör en stor tumme upp för det här sociala mediet som gett mig väldigt mycket positivt. Och kul som tusan är det också! För ett par veckor sedan gjorde den här duktiga tjejen ett jätte fint inlägg om mig och min Instagram på sin blogg. Tack så jätte mycket!

Har du inte Instagram på din telefon så kan kika på vad jag pratar om här.

Fin fredag till er alla!

/Daniella

5 kommentarer:

Lina sa...

Följer dig absolut! Och håller med alldeles, instagram är himla kul. Är totalberoende.

CreandoPhoto sa...

Jag borde kanske, men kommer inte igång med instagram. Än...

Elna sa...

Instagram, ja varför inte *ler*.
Ha en fin helg.

Kram

millandante sa...

Jag ger också tummen upp!

Kul att kika in här på bloggen igen. Mycket inspiration som alltid!

Kram

Ayfer sa...


Thanks for always sharing such a lovely photos with us... ♥