PURE & NATURAL



Foto + Styling: Daniella Witte

Ny vecka, och jag är i full gång med att skapa en ny och lättare stämning i min shop efter de mörka tider som varit. Mentalt vid den här tiden på året vill nog de flesta skala bort, rensa och skapa utrymme för skön luft. I alla fall är det vad jag känner nu och längtan efter ljus och en natur med gröna knoppar är väldigt stor. Delar därför med mig i dag av vad som rör sig i min hjärna och som också hittills har hamnat butiken.  Fortsättning följer i veckan!

Ljus på er! /D


6 kommentarer:

| Harmony and design | sa...

Maravillosas fotografías

Pieni Lintu sa...

Just so beautiful!!!

Barbora Grünwaldová sa...

Very nice pictures!

110kvadrat sa...

Underbara bilder. Älskar kontrasterna mellan trä,glas och de putsade väggarna!!

Ha en fin kväll!

//Emma

bye9design sa...

Vakkert! :o)

♥ Hulda sa...

wow Love it.

Thank you!
x Hulda