PURE & NATURAL



Foto + Styling: Daniella Witte

Ny vecka, och jag är i full gång med att skapa en ny och lättare stämning i min shop efter de mörka tider som varit. Mentalt vid den här tiden på året vill nog de flesta skala bort, rensa och skapa utrymme för skön luft. I alla fall är det vad jag känner nu och längtan efter ljus och en natur med gröna knoppar är väldigt stor. Delar därför med mig i dag av vad som rör sig i min hjärna och som också hittills har hamnat butiken.  Fortsättning följer i veckan!

Ljus på er! /D


6 kommentarer:

Harmony sa...

Maravillosas fotografías

Pieni Lintu sa...

Just so beautiful!!!

Barborag sa...

Very nice pictures!

110kvadrat sa...

Underbara bilder. Älskar kontrasterna mellan trä,glas och de putsade väggarna!!

Ha en fin kväll!

//Emma

Hverdagsliv det gode liv sa...

Vakkert! :o)

♥ Hulda sa...

wow Love it.

Thank you!
x Hulda