PROFFSBLOGGERSKAN PÅ SKÖNA HEM!


Foto: Simplicity

Hon är proffsig, drivande, otroligt stil & färgsäker, Feng Shuiexpert, snygg och har en fantastisk personlighet, ja listan kan göras lång. Kvinnan jag pratar om är min vän & kollega Jannice Wistrand som efter år av hårt jobb byggt upp en av sveriges största inredningsbloggar. I dag går, vad jag tror, hennes stora dröm i uppfyllelse då hon med all värdighet flyttar sin blogg Simplicity till Sköna hem där vi nu i stället ska följa hennes finaste inspiration och bästa inredningstips. Fredagen till ära säger jag med mycket glädje, Hurra, hurra, hurra för finaste Jannice!!

Ni som har henne i er länklista kan nu byta till addsimplicity.skonahem.com!!

/Daniella

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det är hon värd.

mia.

vitahusetochelvis sa...

Jo, hon är superduktig! och passar bra hos skönahem :)

/S

Så fint jag vill sa...

vad fint du har det här. Skönt, snyggt och vilsamt på nåt sätt. Första gången jag tittar in, men inte sista.