SHINE ON.







Foto: Daniella Witte

I dag gav Therese Sennerholt´s "Shine on" mig inspiration till att med kameran fånga solens kontraster som så vackert ger rummens olika hörn värme och ett eget liv. Samtidigt tar jag åt mig av hennes budskapsord och försöker efterleva det i vardagen för att må bra och vara stark.

Mitt fokus är på mycket just nu och jag jobbar verkligen med att ta en sak i sänder för att undvika stress.
Kvällar och helger går just nu till att renovera barnens rum vilket hela familjen tycker är riktigt roligt, en gedigen föreläsning för Ikea ska förberedas och övas in, köksinspiration för ett fint magasin ska genomföras och förberedelser i butiken är i full gång inför påsken.....

Önskar er en fantastisk söndag så ses vi i veckan som kommer!

Kram Daniella





11 kommentarer:

Millas hem sa...

Vackra bilder...som vanligt!=)

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Jag måste ut och leta mig en kvist! eller leta och leta. Ta en i skogen bakom huset!!
Fina fina bilder!! Kram och ha en jättebra vecka!

Preeti Dubey sa...

Such lovely photos! you made my day!

Unknown sa...

Beautiful photos, love the shadows!

Monica/ Twist sa...

Virkelig nydelig, Daniella! Du fanger lyset og stemningen så poetisk! I love it!
Mvh Monica

Mira sa...

Fint! Imponerande att kunna få en gren att se så fin och smälta in så bra inomhus :)

Saara sa...

Så vackert! Nu är jag också inspirerad, Tack! :)

rosvikslyckan sa...

Fantastiskt fina bilder!
och vilket golv!!! vill ha!!!

önskar dig en fin vecka
/Jenny

no matter sa...

Absolutely love your blog!! What a lovely photo's!!!

Lotta sa...

Vilka himla fina bilder!!! Och jag längtar tills solen tar sig upp till oss. Längtar!!!

Sandra | Inspirera Mera sa...

Vilka hoppfulla bilder, nu längtar man efter våren!