UTELIVET ÄR HÄR - i samarbete med HEMTEX


Fika på bryggan........

Foto & Styling: Daniella Witte för Hemtex

Vi delar garanterat alla samma åsikt och känsla i att det är en väldigt skön och njutbar tid nu. Jag vill därför förstärka den upplevelsen till er idag med mina inspirationsbilder jag gjort i samarbete med Hemtex.
Samtidigt som värmen sakta börjar omfamna oss lämnar vi livet inne och föredrar ett skönt och avslappat liv ute i stället. 
Mitt första och riktiga vårtecken är när vi på den rofyllda bryggan intill där min mamma bor samlas för en mysig fika i morgonsolen. När vi traskar dit tillsammans med fikakorgen är det också så lätt att ta med sig mjuka sittdynor för mjukare komfort. De här finns hos Hemtex i fina rena färger och klassiska sommarränder. Pris 99kr.
Inget går upp mot den svenska naturen under den här tiden på året  och därför sitter vi gärna extra länge och njuter av omgivningen som jag personligen verkligen avgudar.


Foto & Styling: Daniella Witte för Hemtex



Lys upp vårkvällen............

Foto & Styling Daniella Witte för Hemtex

Som en sista men så viktig detalj finns väl inget mer stämningsfullt än att lysa upp terrassen, balkongen eller trädgården på vår och sommarkvällar då vi sitter ute. För mig ger det en värme och trivsel som gör att jag helst sitter ute så länge det bara går. Hemtex har flera lyktor att välja bland och här valde jag en vitmålad trälykta som har ett innerglas som skyddar mot vind vilket behövs när man bor i öppna landskap som jag. Pris 249/299 kr.


Foto & Styling Daniella Witte för Hemtex



Med detta önskar jag er en riktigt härlig helg!

/Daniella


2 kommentarer:

Weronica - Living by W/Days and Weekends sa...

Snyggt jobbat, Daniella! Fina miljöer som lyfter produkterna.

Daniella Witte sa...

Tusen tack Weronica!