POSTCARDS FROM MY EVERYDAY




Foto: Daniella Witte

Samtidigt som min butik håller öppet och jag njuter av att vara social med mysiga kunder, vilket det verkligen har varit här, smyger jag när tillfälle ges upp till min studio och förbereder, leker fram och planerar kommande jobb. Vykort kallar jag därför bilderna i dag då de faktiskt speglar en stor del av  min vardag när jag nästan jämt är omgiven av olika saker som kanske aldrig hade haft med varandra att göra men som jag många gånger av en slump presenterar för varandra:)

För er som vill komma och besöka min butik har jag i morgon öppet kl 12-17. Varmt välkomna då!!

Kram Daniella

1 kommentar:

Dalahäst72 sa...

Hej Daniella,
Blir så otroligt inspirerad av dina inlägg och bilder. Har du betsat bordsytan och i sånna fall i vilken färg?
Tack
Sara