A FEW MINUTES WITH THE NEIGHBORS





Foto: Daniella Witte

Nu känns det verkligen som det bara är jag som är kvar i arbetslivet medan alla andra gottar sig i solstolen. Inte många dagar kvar dock till dess att även jag sitter där, vilket känns tur för ledighetsklockan börjar överrösta mig nu. 
Tog en paus på lunchen för att bara koppla av hjärnan lite och passade då på att gå några meter bort till granngården där dessa sötisar bor. Är de inte helt underbara och för att inte tala om hängivna. En fin stund hade vi i alla fall, jag och de kloka fårskallarna:)

Kram D

3 kommentarer:

::fina:: sa...

Vilka vackra foton! Jag kikar in på din blogg ltie då och då men jag tror inte att jag har lämnat en kommentar för ut - dags för ändring på det! Jag jobbar också fortfarande.. kör hela nästa vecka också. Har inte varit trött eller längtat men igår började det komma över mig, måste vara psykologiskt för att man vet att snart... hoppas du får ett par bra sista arbetsdagar före ledigheten! Kram, Josefine

Daniella Witte sa...

Kul att du läser min blogg Josefine och att du är en av dem som fortfarande jobbar.... Tänker att vad skönt att vi har vårt kvar;)

Ha en härlig sommar du med! /Daniella

@my casa sa...

Ljuvliga bildet, som alltid...
Skönt att även du snart får sitta i solstolen:)

Kram Åsa