INREDA UTREDA OPENS UP WITH A SURPRISE




Foto & Styling: Daniella Witte

Så var det butiksvecka igen och min kära shop laddar för fullt för att öppna upp till helgen. Ni ska veta att jag tycker det ska bli så himla kul att få träffa alla kunder igen! 
Till oktober månads öppethelg firar vi den härliga hösten och det med en överraskning som jag faktiskt kommer avslöja här och nu..... Som vanligt är butiken påfylld med det allra finaste och du som tar dig på en utflykt till Inreda Utreda får härmed chansen till 20 % rabatt på din favoritvara. Nämn bara "HÖSTFEST" i kassan så har du din rabatt. 
Varmt välkomna till Inreda Utreda på Wigensgård i Lomma. Öppettider: Tors 14-18, Fre 11-18, Lör 11-16, Sön 12-16.

Hälsar Daniella


2 kommentarer:

Annie sa...

Vilken fantastiskt fin styling! Hade jag bott lite närmre så hade jag gärna besökt din superfina butik! Kramar och fin vecka

Unknown sa...

these pictures are amazing! love the colors.

xx Alecia likesof.us