A NEW PROJECT IN THIS ROOM




Foto & Styling: Daniella Witte


Nyss hemkommen från Paris och fylld av lugn och massor av inspiration. Har insett ännu en gång att stress bara är dåligt för mig. Sådana här små avbrott i vardagen ger tid för distans och reflektion vilket i sin tur ger utrymme för att verkligen ta in och få det att stanna där.
Jag min Fredrik har alltid något projekt i bakfickan och på vår weekend blev det bestämt en uppdatering i det här rummet men också i vår glasveranda. Kan berätta att vi kommer måla med den mörka penseln men mer om det kommer snart.
Så här såg det ut i vår matsal inför julen 2012 och jag gillar de barrkvistar jag tog in då. Det får nog bli en repris på det även i år. Enkelheten varar längst även vid juletid.

/Daniella



7 kommentarer:

Lina sa...

Det låter spännande! Och Paris, underbart härligt. Håller med dig om enkelheten. Den förknippar jag med lugn. Och det är just lugn jag värdesätter i juletider. Kram till dig!

Johanna Stålros sa...

Magiskt fint matrum!!! Det enkla är det snygga kort och gott. Kram tillbaka.

S T I L R E I C H / BLOG sa...

so beautiful pics! Thank you for this wonderful inspirations!♥

hugs,
Anika♥

Daniella Witte sa...

-Lina och Johanna, tack för era hälsningar. Ja enkelhet är inte alltid lätt men handlar ofta om att samla och plocka bort. Rena ytor är viktiga mellan varven:)

-Anika, I´m glad that you like my pics. Thanx!!

villapuomi sa...

What a great& unique style you have. Beauty in every small detail. Just love the way you bring items from nature to interior. Respect!

Enjoy November!

Hanna

ANETTESHUS.COM sa...

Så lekkert! Likte alt :)

Fortsatt fin onsdag!
KLEM

Dagný Björg • Dagfar sa...

I love the arrangement on the walls