creativity flourishes


 Foto: Daniella Witte

.

Det har varit sköna dagar på lågvarv med familjen och jag känner verkligen i kroppen att 
den fått en välbehövlig vila. Även den kreativa hjärnhalvan har fått andrum vilket den måste få göra mellan varven för att få blomstra sina nya knoppar igen. För mig står mycket för dörren 2012. Bland annat ny spännande design till butiken och till Webshopen som jag hoppas ska bli klar i februari, mässor och resan till Paris, nya roliga styling & fotouppdrag ser jag fram emot och kanske en utvecklande kurs i Stockholm.................målen är uppsatta men vad som händer på vägen har jag ingen aning om och det är väl det som är så spännande med livet.


It's been beautiful days at low speed with my family and I really feel in your body that it received a much needed rest. Although the creative brain has received respite which the need to do in between to flourish their new buds again. For me, much to the door 2012th Among other new exciting designs to the shopand the Webshop, which I hope will be completed in February, fairs and the trip to Paris, fun new styling & photography assignmentI look forward to and perhaps a developmental course in Stockholm ......... ........ objectives are set, but what happens along the way, I have no idea and that's what is so exciting about life.


/Daniella



8 kommentarer:

@my casa sa...

Låter som ett superår står framför dig 2012,
så spännande!

Skönt att du haft en andrum, lågvarven behövs,
innan de höga växlarna sätts in.

Kram,Kram åsa

Fotot underbart..

icacarlsson sa...

Låter som en bra plan... och jag hoppas det är den kursen jag tror! Lovar att du kommer inte ångra dig!

Kram

My Beautiful World sa...

So nice to meet you just found your beautiful blog and so happy I did. I have enjoyed looking around so nice to meet new friends. Sending you special wishes for a wonderful New Year I’m looking forward to keeping in touch in 2012.
Always Wendy

Camilla Andersson sa...

låter som du kommer få ett bra 2012 :)

Emelie sa...

Håller tummarna att vi ses på den där rackarns kursen.... Jag får för mig att det är samma :) /Emelie

CreandoPhoto sa...

Låter som ett fantastiskt år att se fram emot! Kan det vara den berömda kursen...tro?
Kramar Kicki

Skumpa och Spaljé sa...

Vilket år....åker du på mässa i paris? Jag kan nog gissa också vilken kurs det är....

Kram Helena.

Anonym sa...

Excellent article. I will be facing some of these issues as well.
.
Feel free to surf my blog post topografía