IT´S HERE



+

För några månader sedan skrev jag om ett fotoreportage jag och duktiga journalisten Suzanna Nilson gjort för Sköna hem. I går damp den ner i brevlådan och jag måste erkänna att jag var nervös när jag skulle öppna tidningen.....det hade jag inte behövt vara då jag verkligen, verkligen blev nöjd med mitt första fotojobb för en en av sveriges största inredningsmagasin. Tjohoo, så härligt det känns!!-Tack till alla er som redan hunnit gratulera mig och ett speciellt tack till Ulrika som redan hunnit skriva i sin fina blogg om mig och mitt jobb. Jätte fint!

A few months ago I wrote about a reportage photography I and talentedjournalist Suzanna Nilson sold to Sweet Home. Yesterday it tumbleddown into the mailbox and I have to admit I was nervous when I would open the tray ................ I had not had to be when I really, really happy with the my first photo shoot for one of the largest interior design magazines.Tjohoo, so it feels great-Thanks to everyone who already had time to congratulate me and a special thanks to Ulrika has already managed to write in his fine blogabout me and my job. Really nice!

+






+


Kram Daniella


42 kommentarer:

maria westerlund sa...

Måste kännas helt underbart. Stort grattis! Du är verkligen duktig med kameran, en skön harmoni i alla dina bilder.

Mikaela sa...

Grattis!! Måste springa ut och försöka få tag i en Sköna Hem för att få ta del av dina vackra bilder.

Weronica - En mammas dag sa...

Well done! Heja!

Victoria @ MY HAPPY HOME sa...

Underbart snyggt! Jag har precis fått den i brevlådan och tänkte göra ett inlägg om det ikväll! Vad du är duktig! Och vilket vackert hem!

Engsroom sa...

Då lär jag köpa tidningen ser superläckert ut!
Gillar verkligen din blogg!
Ella

FORMELLE DESIGN sa...

Vad roligt! Ska absolut köpa mig numret och spana in. Grattis, duktig du är!!!

Kram
Johanna

paislea sa...

simply gorgeous!!

allister bee blog

Anonym sa...

Grattis ser snyggt ut.Ännu en tidning att införskaffa=)Annica

Lovisa sa...

Jag såg det i tidningen idag, ett riktigt bra reportage med superfina bilder! kram Lovisa

Anonym sa...

Grattis duktiga du ♥

Jag tvivlar inte en gång på att det är ett superfint reportage.
Har faktiskt inte köpt så många inredningsmagasin på sistone [tycker man får så mycket inspiration här på nätet] men när en av mina absoluta favoritbloggerskor har sitt jobb och hem med, ska jag förstås köpa.

Ser superinspirerande ut.
skön kväll.

Industri house sa...

Grattis!till ett fint jobb,du är verkligen superduktig på det du gör:)Ha en härlig tisdag, kram jessica.

@my casa sa...

Grattis, har precis läst reportaget, superbra och bilderna fantastiska - kändes härlig att se dem tryckta
jätte fint!

Återigen stort grattis//åsa

Unknown sa...

Jätte grattis, måste skynda hem till brevlådan och kolla :)
Heja dig!

Lina på rumochrabalder sa...

Så himla roligt Daniella! Jag måste skynda mig till affären för att köpa senaste numret. Ska bli så roligt att titta på bilderna. Känn dig stolt! Kram till dig!

Malin sa...

Jag måste med springa och köpa tidningen, nyfiken!! Och grattis! Du är så driven och duktig!!

Josefine sa...

Och vilket hem! Superfina bilder och styling. Grattis och hoppas man får se mer framöver!

Anna G. sa...

Grattis, jättekul!

Hanna sa...

Grattis! Va roligt! Ser superfint ut!
Kram
Hanna

Anna Gillar sa...

Å va spännande! Helt säker på att det kommer vara magiskt fint som allt annat du gör. Grattis! Axx

timelesshome annika sa...

Super snyggt jobb jag är helt övertygad om att ni får flera uppdrag
Grattis
Annika

Jenny sa...

Sällar mig till skaran och ska rusa efter tidningen. Så spännande. Dina bilder är alltid lika inspirerande och det ska bli kul att se de i tryck.

Ps. Lampan jag vann är ljuvlig. Prövat att foto flera gånger men dåligt ljus nu som inte gör den rättvisa.

Kram/Jenny

Anna/Rackarungar sa...

Bland det snyggaste jag sett. Helt fantastiska bilder. Duktiga, duktiga du!!

(lånade några bilder och länkade, hoppas ok?)

Lina på rumochrabalder sa...

Hej igen, jag använde några av dina bilder till ett inlägg och länkade till dig, hoppas det var OK.
kram Lina

annixen. sa...

Grattis duktiga du! Det bästa och finaste reportaget i hela tidningen! Läste igår och läste idag - igen! :)

anna k. sa...

Jag instämmer i hyllningskören - ditt fotoreportage var helt klart det bästa i det här numret!

Och gissa om jag är lite grön av avund över ditt fina, fina hem?!

Lise-Lotte sa...

Hej
Riktigt fint har du/ni det,vilken härlig stämning och stilen älskar jag,ett superfint reportage.
Ha det så bra
Varma hälsningar
Lise-Lotte Nydahl

Daniella Witte sa...

Tack tack tack finaste ni! Jag hade aldrig hoppats på så här mycket respons. Underbart att ni gillar det:) Kram till er alla!

Sukkertøy for øyet sa...

...Gratulerer så masse!!
Ha en så fin dag :)

KRAM
/sukkertøy for øyet

purple area sa...

Reportget är toppen, du är fenomenal både på att inreda och fota!!! Stort grattis!

Kramkram

/Susann

seventeendoors sa...

Ja, reportaget är super!
Kul att du tyckte om inlägget hos mig också! :) Det gjorde mig glad.
Kram

Minna sa...

Hi, I just saw you home in S H in was fantastic. Grattis och hälsningar fron Helsingfors : )

Anonym sa...

Grattis! Allt gott till dig!
Christel, Lund

Två Trappor sa...

Grattis!! Underbart reportage som jag gillar till 110%! :) Madeleine

Lifestyle by Moi sa...

FANTASTISKT FINT!

Linda sa...

Vart har du köpt fällen som du hade på golvet? Väldigt vacker hem!

Desireé | homeanddesire.se sa...

Fantastiskt fint! Ser fram emot att se det i tryck! :)

Hanna sa...

Magiskt! Gratulerar!

Anna-Malin sa...

vill ju så klart säga grattis!!
sist jag skulle kommentera
så funkade det inte.

ska genast införskaffa tidningen.

ha en riktigt härlig resa till
Paris.

kram.

Anonym sa...

Gud så snyggt! Vad heter färger på väggen i vardagsrummet?

mimmie sa...

Sprang och köpte Sköna Hem på stört! Tack tack tack för all fin inspo, keep up the good work!! :)

Kram & ha en fin dag!

Ylva Skarp sa...

Har precis läst det, ett superfint reportage!

Henriettæ sa...

Hej! Också jag köpte tidningen efter att ha sett ditt hem i många bloggar. SÅ fint ni har gjort det!! Det ger mycket inspiration till vårt hem! Jag undrar om du kommer ihåg vad nyansen på golvbetsen och väggfärgen (båda i vardagsrummet) heter?
Tack på förhand!