SOLID MIX



Foto: Daniella Witte


+

Organskt, återvunnet och gediget i en snygg blandning är mitt tema i dag!

Den här veckans jobb innebär bl.a inköp av ny fin design till Inreda Utreda. Jag ska nämligen utöka mitt sortiment med snygga och hållbara möbler som på ett fint sätt ska vara som en bas i min butik.Gedigna och tidlösa material som ska kännas moderna länge brinner jag för och det utgår jag från
när jag handplockar mitt urval av produkter. Att blanda det råa med det fina får en härlig känsla som te x den här kombinationen: sten, trä och glas med ett så viktigt organskt pricken över i.  I like!

Organic, recycled and solid in a stylish mix is my theme todayThis week's job involves among other things, the purchase of new fin design toInvestigate Makeover. I will expand namely middle range of stylish and durable furniture in a nice way to be like a bass in my shop.Solid and timeless material that should feel modern long passion for me and I assume when I hand pick my choice of products. To mix the raw with the fine, a wonderful feeling that for exampel sanding this combination: stone, wood and glass with such an important organic dot over the i. I like!

+


Foto: Daniella Witte

-

Kram på er! /Daniella


11 kommentarer:

@my casa sa...

Snyggt, snyggt, åh vad jag längtar till Skåne
och din fina butik!


Hälsningar Åsa

Livet - här och nu sa...

Hej, tack för att din blogg inspirerar mig så mycket, varje gång jag går in här mår jag bra av att titta på dina bilder och läsa det du skriver, mycket klokskap som går rakt in i mig!

Du har en blogg award att hämta hos mig!

Kram Pernilla

paislea sa...

these pictures are gorgeous!!

allister bee blog

Weronica - En mammas dag sa...

Sköna Hem till eftermiddagste här. Vilket hem ni har och vad duktig du är. Heja dig!

Lisbeth Williams sa...

Har nu sett reportaget i Sköna Hem. DU är såååå talangfull. Fina foton av ett fint hem. Jag brukar tycka att svart-vita hem är lite "kalla" men ditt ser varmt och levande ut. Grattis! Klart du kommer med på kursen. //Lisbeth

Anonym sa...

Jättefina bilder i Sköna Hem.

Kram

elena nuez sa...

those are excellent!!!

MrsSunshine sa...

Fantastiska bilder du tar! Du ger massor med inspiration.

CreandoPhoto sa...

Åh, så snyggt! Du är fantastisk :)
Kramar Kicki

Martina sa...

Fin blogg du har... ha en bra dag.

Åse - Interiörguiden sa...

Så många fantastiskt fina bilder du visar, grymt inspirerande! Hit kommer jag komma igen!