A PHOTOSHOOT FOR LEARNING



Foto: Daniella Witte

Det är en lugn måndag hemma i dag. Julius är sjuk och jag tar dagen till att mestadels slappa med honom. Skönt och välbehövligt för oss båda!
Ett stilleben tackar jag aldrig nej till och det här gjorde jag mest för skoj efter det att jag varit i skogen och rekat en fin plats, men också för att experimentera med mina studiolampor. Övning ger färdighet heter det och jag kan avslöja att jag i självstudiesyfte sätter upp delmål i vad jag vill lära mig i min kombination styling och fotografering. Det tar sin tid men jag har heller ingen brådis. Har planerat jobba med det här i många år och har flera drömmar som jag vill ska gå i uppfyllelse under den tiden.........sen hade jag tänkt mig att det också ska vara väldigt skoj på vägen och då gäller det att inte skynda för mycket. Vi får väl se var jag befinner mig i det här om tio år ;)

Ha en bra måndag!

/D


6 kommentarer:

Jennica... sa...

Vad klokt, att sätta upp delmål på vägen mot allt du vill lära dig. Jag har ju själv delmål och slutmål när det gäller min träning, men inte när det gäller min karriär....det borde jag ha. Speciellt som planen är att förändra den ganska rejält...karriären alltså! :)
Kram Jennica

Malin Landgren sa...

Du kommer att nå precis vart du vill med din talang! :-)

Kram Malin

CreandoPhoto sa...

Du har en skön inställning och en talang som kommer att ta dig vart helst du vill :)

Kramar

tinajo sa...

Alltid kul att ta sig tiden att lära sig nytt, tycker tyvärr inte jag hinner så ofta som jag vill.

Daniella Witte sa...

Jag tror det är många som går med fina talanger men för att utveckla den krävs både tid, ork, tålamod och en stor portion självförtroende. De bitarna får man tampas med hela tiden...........men den viktigaste delen är nog den inre och så starka drivkraften som faktiskt bara vill driva mig framåt. Det är en häftig känsla!



Anonym sa...

I really enjoy your work! Great stuff!!!
Ursula