KRISTINA STARK I BUTIKEN


 Foto: Daniella Witte 

Jag är så himla glad att äntligen kunna presentera Kristina Stark`s fina produkter i min shop. Jag älskar hennes stilrena design som är så väldigt rejäl och användbar. Porslinet som är en av hennes nyheter och som ni säkert har sett i de flesta magasin den senaste tiden, är verkligen en favorit. Hennes design är också så snyggt passande till det grova och industriella, och som ni vet är det den kombinationen som tilltalar mig allra mest. Rena raka linjer möter grov patina! Därför var det också extra roligt att plåta produktbilderna. Som ni ser fick jag användning av de snygga eternitplattorna igen;) 


Foto: Daniella Witte

En sak jag också skulle vilja berätta för er är att Inreda Utreda inte har någon leverans under nästa vecka, 12-16 nov. Sista leveransdagen innan dess är därför nu på fredag, den 9 nov. Butiken är givetvis öppen för beställningar under veckan som kommer men de levereras alltså inte förrän den 19 nov. Varmt välkomna!

 Hälsar Daniella



2 kommentarer:

Johanna sa...

Så fina bilder att jag var tvungen att blogga om dem själv. Grymt jobbat! Ha en fin kväll.

Stenmur & Gärdsgård sa...

Riktigt snygg och retro design. Passar din butik perfekt!

Fina foton som alltid :-)

Ha en fin dag,
Kram Malin