VÄLKOMNA PÅ FÖREDRAG!



På lördag den 4/5 kl 11.00 är jag en av de inspiratörer som ska gästa Ikea Helsingborgs "Hylla livet hemma" med ett seminarium där jag kommer dela med mig av mina bilder, kunskaper och erfarenheter i hur man skapar ett stämningsfullt och trivsamt hem. Under hela dagen kommer det bl.a finnas montrar i varuhuset med olika inspirerande teman och för er som gillar att lyssna på föredrag kommer även TV-kända designern Jon Eliasson dit. Missa inte denna fantastiska dag på Ikea Helsingborg!

Anmälan till mitt föredrag gör du här senast den 2/5!

Önskar er nu en härlig Valborgskväll!

2 kommentarer:

Jennica... sa...

Ser fram emot detta! Jag kommer att jobba i morgon med eventet, men smiter ifrån och lyssnar till dig! :)
Kram Jennica

ANNETTE sa...

Jag kommer också, ska bli jätte kul!
Kram Annette