YOGA WHEREVER YOU ARE




Foto: Daniella Witte


Det här är min yogalärare Åsa Marsal! En fantastiskt mjuk människa som verkligen har hittat sitt kall i just Yogan. Varje kurstillfälle jag har med henne är en fulländad investering i både kropp och själ.
Jag fick det fina uppdraget att plåta nya bilder till hennes kommande uppdatering av hemsida och företagsprofil vilket verkligen var superskoj och så klart också en ära.
Bilderna som togs i min helvita studio är redan levererade i svart och vitt men efter att jag lämnat över bildfilerna till Åsa kunde jag inte riktigt låta bli att fortsätta experimentera med dem och började tänka utanför boxen, i kontraster. -Att det fina med yogan är att du faktiskt kan utöva den precis var som helst med din kropp och din inre styrka som det enda verktyget. De två sista bilderna ser ni en försmak på hur det formade sig men än är där lite kvar att jobba med........

På en väldigt hög kvalitetsnivå kör Åsa till hösten igång en ny efterlängtad kurstermin Yoga och Poweryoga på Hälsans Rum i Alnarpsparken. De nya tiderna är inte upplagda än men Åsas kontakt hittar du här om du är intresserad av att vara med.

Sol till er i dag!

/Daniella



3 kommentarer:

Fotograf Malin Landgren sa...

Supersnygga bilder!!!
Har länge funderat på att prova på yoga.

Kram Malin

mammaxtre.blogg.se sa...

Men vilka fina bilder. Vilket klokt val av fotograf!

Ha det gott

[room] by sofie sa...

Åh fina Åsa! Och vilka häftiga bilder det blir...

Bra jobbat vännen!

Kram SOfie